We want to sleep all day and partey all night

Wooh jag har varit på Falukalaset och som vanligt har min snålhet hindrat mig från att köpa nåt </3
Och sen var jag aningen hungrig när jag kom hem för jag åt bara riskakor på ca tio timmar c:

Vi, som i jag, spelade yatzy på stora torget när det är somk mest folk där.
Jag som är så sjukt smart tycker att jag ska stryka den där supercoola saken som ger superpoäng som heter superyatzy. Eller bara yatzy, your choise. "Jag kommer ju ändå aldrig få det [[:"
Gissa vad som händer nästa om gång? Precis. Yatzy på två kast. Det kändes lite kasst HAHAHAHAHA så vi, som i jag, satt där och skrattade lite åt min tur. Moahaha.

Sedan gick vi fint runt och gjorde inte så mycket. Mina ben blev inte alls våldtagna av Hilda och en bläckpenna. Min bläckpenna! Trodde aldrig att den skulle göra något sånt mot mig... Jag har aldrig känt mig så förödmjukad i hela mitt liv. He was the one I never thought would hurt me </3
Jo jag trodde att HILDA skulle göra något sånt mot mig c:
Men min superhud tillsammans med min supertvål gör det superlätt att ta bort det med superperfekt resultat :D Tihi Jenny kommer få skrubba halva sina ben för att bli av med det hon fick <3

Förresten när vi ändå tänker på kullersten så ska ni veta att vi, som i jag, blev fotad för Dalademokraten idag. Och när de frågade vad vi skulle göra i kväll så fick jag inte för mig att säga "supa lite". Om nån som läser DD ser att det står om oss, som i jag, kan det säga det till mig :D




And when I'm done

God can have his way with me
So nail the casket one more time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0