LISSY LISSY LISSY LISSY LISSY LISSY PERSSON, VARFÖR HAR DU EN KUK I PANNAN?

Nu är jag hemma från den awesome'iga spelningen :33
Jag är så otrött att jag ska berätta om hur det var och vad vi gjorde så nu blir det något att läsa här :D

Först så var jag och Anna och väntade vid Lidl typ en halvtimme för tidigt. Det var typ awkward för då stod vi och tittade på Pierre genom ett av Lidlfönstren när han jobbade i kassan. Sen kom Emelie, och en stund efter henne kom Jonatan och gick in. Då stod vi tjejer och tittade på honom också. Han måste ha sett oss, i alla fall mig som verkligen lutade mig för att se honom när han hade gömt sig bakom en av reklamskyltarna.  Haha vi är sånna läskiga fan girls C: Sen är det the awkward silence på vägen dit. Ne inte direkt, de pratade ganska mycket och vi satt och fnissade åt dem. Och en av dem började spela PvZ i mobilen. Det var coolt, fast det ser inte ut som det vanliga :33

Själva spelningen då... Ljudet var helt underbart <3
Nej. Aj fy. Det sög :c Rundgång typ mycket. SÅHÄR MYCKET!!! Och det första bandet, Knäspark, var väldigt charmerande. Sångaren hade skadat knät - ha ha! - och gick med kryckor och de hade en fiolspelare också. Gulliga texter var det ja. Typ den i rubriken. Sen började de prata om att de inte hade fler låtar och var klara med sitt. Och typ pratade. "Eh ja, vad ska vi göra nu då? Eheheh" Fint.
Men ASMK var asgrymma! Hade varit ännu bättre om man kunde fått höra vad Pierre sjöng i första låten. Men men man kan inte få allt, typ som en bra ljudtekniker. Och deras nya låt är så bra, tihi!
Lame tjejband spelade.
Tempory spelade och de var skitbra, även om man inte såg något för vi satt i en soffa som var vänd åt fel håll och vi ville inte gå fram och sätta oss vid scenen. Vi hade bästa platsen kom en kille fram till oss och berättade. Sen erbjöd han oss att smaka hans baconläppsyl. Lite smått random men han var kul ändå.

När vi lämnade stället och åkte hem med bandet i bilen igen var det hur kul som helst :D Alla var sociala och flummade en mycket del. Att de drack gjorde det bara roligare! Fast min mamma ringde efter att ha smsat tre gånger. Lite panik för hon var nära på att lägga på. Vilket betyder att hon skulle ha ringt Anna eller någon annan som hon har numret till. Det vill vi inte. Måste ta bort det i morgon när hon sover. Jävla sneaki kid jag är assow.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0