Jag är typ störd. Eller kanske. iipi iipi iipi

Nu är jag hemma. Klockan är tre och det är typ dag och jag är sådär jättetrött att jag pratar om att jag är en delfin. Eller nåt. Jag förstår inte riktigt.
Men det här hela har iaf varit skitkul! Jag, Olivia, Hilda, Anders och Tanton har badat och flummat runt och haft det allmänt mysigt med våran plastpenis C:
Wait, did I just flash infront of random strangers?
Nä. Det är inte likt mig :3
Och för den som inte vet det så gör jag alltid min konka, vad det än är. Så jag har nog flashat. Eller så är jag så trött att jag hallucinerar.

Usch och fy hela världen gungar efter att ha vaggat i Vaggan. Känns som jag åker båt.
BÅTAR ÄR FINA.
Jag är inte full, egentligen. Jag låtsas bara.




Kommentarer
Postat av: Elvira

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-12 @ 20:51:05
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0