And maybe you shouldn't do this anymore

Ah Oskar är en sån trevlig pojk.
Han och jag tar sällskap en bit ner på stan och då börjar vi prata om hårfärg.

Han - Om man färgar håret för många gånger ramlar det av.
Jag - Jag ska bleka det också, eheh...
Han - HAHA du kommer bli flintis!

Inte så att det är något som jag oroat mig för och som gjorde att jag drömde om mitt hår heller :<
Men nu har jag iaf köpt både blekning och färg. Vågar nästan inte göra det <///3 Och jag skriver alltid förg/förga/hårförg. Sjukt bra.

Men en trevlig sak är att jag får mvg i slöjd (sjäjd) c:



So put your hands up high

And reach for the skyline
Got everything I need
But I want you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0