FOREVER ALONE

Tjenare lilla bloggen, idag (om man bor i Finland alltså, annars är det igår) har jag gjort något så jag kan blogga om något! :3
Först så gick jag upp tidigt för att gå på polisförhör för min kära misshandlade lärarvikarie Nils! Kan ju säga att det måste låtit bra när jag trodde att det var så som jag sa. Tror jag hit och tror jag dit, jag tror jag blir tokig! Gilla min härliga, charmiga, inspererande (töntiga) humor, den är här bara för er. Fick veta att det troligen blir rättegång. Fast de som vittnar behöver inte göra det själv, för ungdomar är så fega <3
Sedan så har jag faktiskt gjort något som kan lika att sola. Lol. Jag har söt linnebränna nu.

Anna tvingade ner mig att sitta på en kyrkogård och bli märkt med orden forever och alone. Det visste inte jag när jag gladeligen (det ordet är bäst!) sa att jag ville gå på hennes kalas.
På min kropp hade jag
- 1 dl halvt ben som är FOREVER ALONE
- 1 tsk föralltid ensam gaygaygaygaygay
- 6 ägg FOREVER ALONE
Blanda det med massa fulla fjortisar och ställ in i ugnen.

Glada i hågen traskade De tre musketörerna Anna, Olivia och myself hem till kära Slätta, där jag i utom synhåll för allmänheten gick in i duschen för att få bort draken, dinosaurien, RAWRen och "10 kr/nyp" med tvål och naglar för att inte Marü och en annan Anna skulle behöva se sådana förskräckliga skapelser, bara för att behöva höra att de inte alls ville hit efter bion.
Då kände jag mig aningen... Nej det behöver jag inte ens skriva, den som inte förstår hur jag kände mig är snorkiga.


Kommentarer
Postat av: Anna C:

PROBLEM? ;D

Kolla min blooogg! Blev en FOREVER ALONE-bild på dig som blev najs!

2011-07-29 @ 02:59:20
URL: http://wedancewithmonsters.blogg.se/
Postat av: Steffanie

Det låten som spelades när Moa åkte över bron heter : Ashley av Escape The Fate ^^

fin blogg btw ^^

2011-07-29 @ 23:18:59
URL: http://skalmanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0