VAFAN HAR DU GJORT MED HÅRET??!?!?!?!?!!!?!? DDDD: :>>>>

Hihi, jag sa ju att ni skulle få se bilder på mitt hår idag c:
Här är vackrare bilder :D Fast där ljög jag, det är inte vackra bilder alls.
Moahahahahahaha!!

360° vision 8D



Vackert ofixat hår + mitt pokerface




Exakt nu ska vi börja vår lektion så jag sitter nog i den, eller så gör jag inte det och skriver det här ist. Ingen vet hur det är...
Jag sitter kanske (och ganska troligt) och klagar på hur fort lovet gick och blablabla. Fast det gör jag ju inte, jag sitter och skriver det här istället. Fett kewl!
Nu, god natt mina små! Eh oj jag menar, trevligt vårtermin '11 på alla er! :'''''D *pokerface* Phew I'm saved...

Kommentarer
Postat av: jigsaw

haha jävla fail det står ju att du la in det klockan tio i söndags xD NU SKA JAG DÖDA DIG MOAHAHAHAHHAAHA!

2011-01-10 @ 17:35:10
URL: http://jelles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0