I'm Made Of Wax, Larry!

Idag var en sånhär dag som jag har glömt bort vad som har hänt, och det är inte så bra! Men jag vet att jag nästan blev klar med min ankmössa idag och det är fett nice. Ska göra klart den hemma så jag kan ha den på Rencon. Awesome, nu är det exakt 1 vecka, 1 dag, 21 timmar, 13 minuter och 23 sekunder tills det börjar <3 Jag är lite shdashdgasj-glad på det, men bara lite. Lite mer kanske.

När jag åkte till stan (lovar, jag gjorde det!) köpte jag hårfärg. Mörkare röd än den jag har nu. Farväl utväxt alltså!
Sen hittade jag ett par leggins som jag älskat ett tag för 20 kronor. sdkfhsdkjfhsjkdf ♥ MEN de glömde ta ur pipp-saken (<--- liten pojke sa så) så den pep hela tiden. Nej där ljög jag, den pep bara på HM, inte Lindex som jag köpte den på. Sneaky tips för er tjuvisar :3
Fan nu kan jag åka in i fingfinghuset D'':
Fast mina leggins är så värda det <3


JAG ÄR SNYGG


It is lonely
to live only for yourself
Since I was born into this world
Everybody have to say good-bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0