Sitter på spanskan...

Har precis skickat in översättningen på sporten som jag har skrivit på spanskan.
Nu satt jag här och hade tråkigt, så jag översatte den från spanska till svenska, och jag hoppas att Google har fel xd

Min text:
Walking är konkurrens och leverans av träning. Requigre Gånghastighet, styrka och resistensia.
I konkurrens från marken alltid föregångaren.
När du går ska du ta den vänstra foten först och sedan dåligt och sedan sprider sig till benen.
Skeden av tävlingsidrott i Storbritannien 1862 och det första mästerskapet hölls 1866..
I Sverige infördes 1880 av Viktor Balck efter ett besök i England, och den första tävlingen hölls 21 maj 1882.
Tävlingarna är hemma, på väg och spår, och inredning. Alla avstånd i meter i spåret och i kilometer.
Racing form av tid kräver en hög syreförbrukning i den klass i långdistanslöpning.



Ahfan, ingen kan gissa att det handlar om gång. Mahahahaha IG here I come ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0