Nä ingen rubrik idag (:

När jag skulle till skolan idag så failade Olivia med min cykel och hennes så hon hamnade på marken.
Det gjorde så att varken jag, hon eller Julia var med på so'n.
Stackars oss, missade några som pratade om Bibeln/Nya testamentet b0h00.
Men sen var vi med på svenskan, sista lektionen före provet och jag fattar ingenting o.o Måste plugga massor på det nu i långhelgen D:
Sen mat, sen so igen. Vi fortsatte med ett häfte och sen titta vi på film.
På no'n som var efter det hade vi muntligt prov (wtf?) sen kollade vi på gammalt-hö-i-vatten bakterier som inte rörde sig.

Hihi sen på hemkunskapen bakade vi muffins, men när man har i ~fyra gånger så mycket bakpulver som man ska ha i så blir det inge gott + att alla fastnar i varandra ((:
Men pappa tyckte att de var goda iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0