///inget liv///

Titta vad så söt figur jag hittade när jag letade igenom charmap för att hitta ett hjärta jag behövde till ett inlägg i framtiden! ⌤ Nu slipper jag ta massa lång tid på mig att skriva riktiga smileysar! ⌤ Den passar inte riktigt in med det jag ville få fram där... ⌤


Men en sak som jag tycker är väldigt viktig att alla borde veta är att jag tittade igenom alla katakanatecken (kinesiska boktsäver som japanerna "lånar") för att hitta tecknen till mitt namn.

イ  I
ザ  za
べ  be
ル  ru

Så fint är det. Sen är jag en sån ängel att jag skriver uttalet bredvid också så nu kan alla träna på det! ⌤

They've got me on the outside, looking in
But I can't see at all
With the weight of the world on my shoulders
They just wanna see me fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0