IDLE. JAG GILLAR DET ORDET, IDLE.

Hej lilla bloggen! :D
Nu ska jag vara lite social här, var ju enochenhalv vecka som jag bloggade ju!
Nu kanske det här inlägget blir lite som det blir, sitter och tittar på det senaste Star Driver epet (: Takuto är så snygg <3

Fy vilken underbar vecka det kommer bli.
Måndag: Skridskor. Underbart, har inte åkt det sen idrotten förra året, och det finns en anledning till det! Sen kommer mitt hår se hemskt ut efteråt >:
Tisdag: Engelskan ska vara klar och vi ska börja prata den inför klassen. Åh jag är sååå bra på det ju. Sen att jag inte vet vad jag tycker om Jack the Ripper, han som jag ska prata om, gör det hela mycket bättre!
Onsdag: Slöjd. Kan ju säga att jag ligger ganska mycket efter = inte kul!
Torsdag: Tror inte det är något med idag, wohoo! :D
Fredag:
So-prov/läxförhör i historia. Mitt starkaste ämne ju D:

Men nu ska jag inte klaga, en vecka kvar till helgen och 4 veckor, 5 dagar, 41 minuter och 19 sekunder till rencon!

Btw, ny desig är på g! Det gillar vi :3

You're only as tall as your heart will let you be
And you're only as small as the world will make you seem
When the going gets rough and you feel like you may fall
Just look on the brightside - you're roughly six feet tall.

Kommentarer
Postat av: Anna c:

Jag har många hår :D

2011-01-24 @ 16:54:22
URL: http://abengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0