Nu har jag tråkigt så jag kan berätta v...

Nu har jag tråkigt så jag kan berätta vad jag har gjort idag. Vaknade runt 5 för att världens åskknall väckte mig. Mamma tvingade mig att sova i hennes säng. Hon sa att att det var för att vi inte ska få åska i oss men jag tror att det var för att hon är rädd. Lizzy var iaf jätterädd. När vi vaknat gick vi och badade men vi fick inte gå långt ut, för Lizzy trodde att vi dog där i vattnet. Sen fick vi dra hem efter 30min för att det åskade några mil därifrån... Nu har vi besök av moster och mormor som snart ska ner till Näcken (ica heter så här uppe) och nu måste jag typ följa med. Nej det verkar inte som om jag behöver det hihi ((: Men jag har inget kul att blogga om (det hade jag förut...) så nu slipper ni mig. Men bara en stund. Moahaha. Btw så sa mamma nåt om god mat i skolan hahaha. Jag vet att ni ville veta det här. Och nu skriver jag en sista lång mening så att jag har något att göra, nu var jag nära att använda punkt då hade jag fåglat men nu kan jag inte skriva mer, det är för långt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0