Nuuuu alla barn utan liv som sitter vid da...

Nuuuu alla barn utan liv som sitter vid datorn istället för att fira jul, ni ska få höra en sak. Idag, för exakt 2010 år sedan, var kvällen innan en liten, liten pojke föddes. Hans namn kommer jag hålla hemligt ett tag, men jag tror att de flesta vet vem jag menar, eller så är du ett retard (: under sitt 30 åriga liv hann han göra många viktiga saker för mänskligheten, som att uppfinna julafton så att barn och vuxna kan få presenter! Hans namn var Jesus, och om du vill höra mer om vem han var tycker jag att du borde gå till biblioteket och låna en bok som heter Bibeln. Det är en sån där tjock bok. Men det finns inte bara bra saker med julen, jag tycker att alla ska skänka en tanke åt alla som sitter hemma ensam nu, och alla som inte har råd att fira jul idag. För alla har inte det. Om du ser ett fattigt barn kan du ge den en peng så blir den oändligt glad :3 men nu önskar jag alla er, från alla oss, till alla er, en riktigt god kuk! <---jul menar jag såklart, jag är väl inte pervers :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0