Dressfight!

Vilken är snyggast till skolavslutningen?


Vita från JC   Rosa från Ginatricot

Kommentarer
Postat av: MARIA

Vita kanske är mer student, rosa mer bal. Eftersom den vita är tub finns chansen att den..åker ner HAHAHA. Puderfärger är ju mode, och det är ju bra! Frågan är ju bara om det fortfarande kommer vara det i juni, men jag tror det! Dessutom skulle den vara jättefin med ett stort, vitt skärp i midjan, så den där trekanten inte syns HAHAHA, ursäkta, men jag gillar inte den. Trekanten, alltså. Jag tror att den vita är snyggast om ditt hår hänger ner lite, eller, alltså, når ner till kanten på klänningen, och jag vet inte om det når dit. Fast det är ju svårt att säga när man inte ser den på, och jag har säkert fel HAHAHA. Jag tror att jag skulle tagit den rosa, i alla fall om jag hade din hårfärg.

2010-04-24 @ 17:43:36
Postat av: hilda

den från JC!

2010-04-25 @ 21:36:52
URL: http://hildascott.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0