Hihi jag är lite fail :3

Kollade på mina kommentarer, och såg att det var säkert tio stycken som jag har missat = epic fail.
Haha jag som trodde att ingen kommenterade min blogg.

Okej det är typ ingen som kommenterar den, så det får ni börja med.



SÅ GÖR DU FÖR ATT KOMMENTERA:

1. Läs inlägget som du ska kommentera (eller titta på bilderna/filmen/eller vad det nu är i inlägget om det inte finns nån text).

2. Klicka på kommentarer. OBS! De kan heta olika saker på olika bloggar, men de brukar alltid finnas med i inläggen.

3. Skriv in ditt namn/smeknamn i rutan där man ska skriva det. Om du vill kan du också skriva eposten (på vissa bloggar måste man göra det). Har du en blogg skriver du in den där man ska skriva in bloggnamnet.

4. I den stoooora rutan skriver du din kommentar. Men skriv inte något elakt. En konsstruktiv kommentar kan uppskattas hos många bloggare (: (Ett exempel på en konstruktiv kommentar kan vara att minska ISO:t om det är bilder)

5. Klicka på knappen "skicka kommentar" och låt datorn ladda. Den knappen kan också heta något annat.

6. Om det är nån verifieringsgrej så fixar du med det och klickar sen på knappen.

7. Klart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-07-04 @ 17:18:33
URL: http://essj.blogg.se/
Postat av: annaa :3

Är folk så retarded att du behöver förklara hur de ska kommentera? >:

2010-07-06 @ 23:02:03
URL: http://abengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0