HEJSAN FRAMTIDEN!

Det här skriver jag sisådär dagen efter THE APOCALYPSE /21 maj 2011/ och jag lever ändå!
Fast dum, dum zombie bet mig i benet. Det gjorde ont. :c

I ALLA FALL...
Så ska jag berätta vad som händer i mitt liv IDAG.
Det är väldigt tråkigt att vara den sista människan kvar på jorden. Och tanken på att skaffa regnbågslugg kan jag lika gärna ge upp för mitt hår blev nerkletat med radioaktivt avfall och är nu tentakler <///3
Fast det är bra när man inte har armar. Annars skulle jag aldrig klara av att skriva det här. Eller äta. Eller smiska de små uke-zombierna med min pat-pat. JA JAG HAR SEX MED ETT SLASH FLERA LIK, HAR DU NÅT PROBLEM MED DET ELLER??
De gillar mina tentakler. Grrr hihihi ♥

Nej nu ska jag sluta ge den som hittar det här otrevliga bilder i huvudet (BILDER, BILDER, BILDER!!!) och gå till sängs. Helt själv för mina ukes tappade sina lemmar nyss >:


Another mother's breaking
Heart is taking over
When the violence causes silence
We must be mistaken

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Oh god... :c

2011-12-21 @ 13:50:27
URL: http://izabellesak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0