When we reach the top we'll watch you bury yourself

Smarta jag gick inte och la mig före halv sex (om man inte räknar med den lilla halvtimmen~ jag sov framför datorn) så jag sov till kvart i fyra. Jag är fortfarande trött :3

Halva den här dagen har jag iaf spenderat vid datorn. Tittat på Kuroshirsuji och börjat på en manga som heter Her Majesty's Dog. c:

Inget intressant inlägg men jag har blivit anklagad för dålig uppdatering och det ändrar jag på nu, moahahahahhaha!







Once a whore you're nothing more, I'm sorry, that'll never change
And about forgiveness, we're both supposed to have exchanged
I'm sorry honey, but I'm passin' up, now look this way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0