nattens pillande...

De som gissar att jag misstolkar rubriken kan räcka upp en hand. Om nån tror vet att har det som rubrik just därför att den är misstolkig så borde den få tårta. 8D

Ja, i natt gick jag och la mig tidigt. Runt tre faktiskt XD Så nu har jag sovit en, två, fem... Nej, noll timmar. HEHE jag kommer att vara tröttchey ikväll.
Från tre fram till typ nu har jag bara pillat med en enda sak. Jag törs inte säga vad det är så jag tog en fin cambild på den i stället. <:



Jag vet att du vill ha den.
MEN du får inte den tihihihi!
Den är minst lika ful i verkligheten för den som undrar c:


Right now you’re the only reason
I’m not letting go, oh
And time out, if everyone’s worth pleasing
Well ha-ha!
You’ll trigger a landslide
To kill off their finite state of mind

Kommentarer
Postat av: Anna c:

Men jag tänkte dela upp det i två inlägg. Ett med asmk och ett med oss. Orkade inte göra det igår XD kanske gör det idag :3

2011-05-08 @ 10:45:33
URL: http://abengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0