God morgon!

Nu är jag hemma från att ha varit borta på en helt spontan spelning med Aliens Stole My Kidney.
Jag fick alltså sms att bussen gick om tjugo minuter och på den tiden hann jag äta, platta håret, sminka mig OCH berätta för mamma att jag skulle till något ställe i Borlänge som jag inte vet var det ligger, men att det är luuuugnt. Stressigt jao.

ASMK var asmegasuperbra! Men efter att ha suttit en och en halv timme och hållt för öronen så är nästan allt bra.
Förutom musiken som spelades där. Gash vad dålig. En tjej sjöng så falskt att jag undrade om hon verkligen sjöng falskt eller om mina tinnitusdrabbade öron spökar.

Apropå spöken så var det en läskig sak som hände när ASMK spelade. De är bara fem personer i bandet, men när jag kollade genom en randoms kamera som var högt uppe i luften för att få bättre bilder så reste sig en sjätte, vit person sig upp! Först trodde jag att det var sångaren, men han var på fel ställe. Inte bra, inte bra.

Sen hade vi en fin tur hem. En full kille trodde inte på att Anna hade färgat håret grönt och rosa så han började peta i det. Hon skulle få 1000 spänn för att färga hans hår också. Hemma hos honom. Ensam. Eheh känns bra det!
Och han totaldissade mitt hår. Jag har färgat det själv hemma, men det blir sådär, sa han och pekade på mig. Fast jag tycker om min hårfärg ändå. GINGAH POWAH!




Nu ska jag kolla på Naruto: Konoha Sports Festival! Gillar att fansubgruppen har skrivit att storyn suger :3


Att googla 'bilder' är rätt lame,



Remember when I tried

I never strayed to far from you
Forever by your side
No matter what I was going through
But now I never know the things to say to you
Now help me, but know I'm still on your side
I never showed just what you do to me

Läs hela och få en kaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0