Första PRAO-dagen

Kom dit vid åtta och alla barnen undrade vad jag var för hemsk filur. Rödorage hår, svart runt ögonen och heeelt ny. Måste ha varit en läskig syn.
Ur min synvinkel var första tiden såhär: jätteläskiga barn som tittar på mig och pratar om mig. Högt. Sen var jag rädd att de inte skulle tycka om mig heller och att jag skulle vara forever alone. Men när jag nervöst gick runt och tittade på vad de höll på med började en av tjejerna prata med mig oh thank god! och sa att jag skulle sitta med henne på lunchen. Då blev alla plötsligt mycket mindre läskiga c:

Jag fick sitta och rätta matteböcker som var mycket svårare än vad jag kommer ihåg att de var.

Pingvin = Ägg
4

Pingvin ・ ägg = 16


Sånt fick inte jag göra! :<
Det känns inte bra att de gör svårare saker (det var det enda som var svårare men SCHHHHHH) i matte, och ligger på samma nivå som oss i so. Ja de håller också på att jobba med Falun. Vi ska kanske gå och stadsvandra på fredag. SKULLE VARA JÄTTEBRA FÖR MIG MEN DET HAR JAG INTE SAGT TILL FRÖKEN shishishi.

Åh de har fjärilslarver. <3 De ska jobba med dem jättelänge - tills de blir fjärilar och får flyga iväg men det vet jag inte hur lång tid det tar för vår klass var alltid den retarded klassen som inte gjorde roliga saker <///3 - och jättelänge är nog så länge som jag ska vara där = jag får leka med deras larver! De bajsar jättemycket har jag fått lära mig. Av eleverna då, inte läraren.
Så sitter jag och lyssnar på dem när de gör namnskyltar på bilden åt larverna. Min heter Justin Bieber säger en, min heter Tmeu Tommy Shopper säger en annan, min heter Jipp säger en tredje. Ohfuuu, Bieber-fan (fläkt) tänker jag. Waiiiiit. Tmeu Tommy Shopper? Tommy Tommy Shopper. Tony Tony Chopper. AAAAAAAAAH min hjärna skojar med mig! tänkte jag högt i min hjärna. Skulle kunna att jag skrek det i min hjärna, men det är ju bara fel :3
Min hjärna skämtade inte med mig aprillo - det är maj nu! - hans fjärilslarv heter verkligen det. Tony Tony Chopper <---- måste få skriva det. Tihi!


En av killarna stötte på mig. Tyyyyyyyyp
゙Har du en kille?゙
゙Nej. Flörtar du med mig nu? c;゙
Han gjorde inte det egentligen.
Lite awkward att hans tjej stod bredvid och pratade med oss.
Iaf så är den lilla pojken en av killarna i 7c's lillebror. Han ska hälsa från mig <3




Absolute Justice...
Sometimes drives a man insane.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0