FINT UPDATE!

Hej jag är smart och fixar grooveshark så nu kan jag lyssna på massa musik utan att betala för det :D
Jag vet inte heller varför du frågade. Dööööööööh

Vad har jag gjort idag? Samma som igår typ c: Lekt med små barn tihihihihi! Den här klassen är helt underbar <3
Ooooooch jag har gift mig. Men det är skumt så det säger jag inget mer om.

Ooooooch jag var jättelyckad på musiken. Först så presenterade jag mig för den söta musikläraren (vikarie, inte Torbjörn-style x'>), sen halft snurrar jag runt på hälen för att han var så söt. Så låter det som jag fiser. LYCKAT!

Sen var det en tjej som sa, jävlar vad bra porr du har!
Så gjorde hon inte det :pPPPPpPPPppPPPPPPPpppPPPPppPPPPPpPpP
Men det var ju lite försent då. Iaf så satt jag, den mogna prao-eleven, och två små flickor och fnissar åt något som kanske hela klassen har hört. Jag säger ju mina perversheter så högt >:

Nu ska jag lyssna på på på på på... grooveshark, juste - och läsa manga :D



Of course I'm trying and still, and I'm writing these songs,

I'm writing these songs to you, but did you really stop and think
the thought of your voice has the impact to chance my life
I'm standing with 2 open veins and a razorblade, with the thought of a better life




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0