Define success.

Framsteg alltså! Jag har börjat fixa med en ny design. Det är bra, för den jag har nu gjorde jag vid britsbragden förra året. Uhh things are goin' sloooow.

Mitt hår börjar bli långt nu. Typ, kolla min lugg!

Fick klippa den i morse för att den var för lång. Jag som hade bestämt mig för att inte göra det innan hösten.
Hur lång kommer den vara då?

Nu ska jag göra något jag inte gjort på länge.
Precis, jag ska leka i photoshop. Måste damma av det.

Seriöst, det var 26+ när jag kollade. You gotta be kidding o.o


Hands are shaking cold, heartbeats racing fast
Tonight it's heart and soul versus none
Don't lose hope
This isn't over yet

Kommentarer
Postat av: Anna :D

Elefanten är rätt söt :3 Men okej!

Söta jävel :c klappa BLI FRISK. IOAHDOAHFOIDH jag är också sjuk...

2011-05-31 @ 20:33:34
URL: http://abengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0