Are you a kind of friend that you'd want to have as a friend?

Vaknade jättepepp och tänkte, idag kommer nog bli en bra dag!
Sen läser man ett snällt sms.
"Jag hatar dig din jävla cp unge, gå och häng dig."
Herregud, får inte dagens barn lära sig att inte särskriva? .__.'

Nu tycker jag att ni ska få veta att min hals är sönderskuren från insidan och att min näsa har mens. But on the plus side - jag har fått fina magmuskler av allt hostande! (:


Och det är jävla massa härligt att lyssna på awesome musik i feeeeta högtalare och skaka rumpa. Så det ska jag fortsätta med en liten, liten stund!



Counting problems, ain't my thing

but this time, it's an exception, and
I never ment to hurt anyone
This time we're changing

Kommentarer
Postat av: Anna :D

Oh, vem är det vi ska typ gå och kasta en elefant på? :)

2011-05-31 @ 17:35:59
URL: http://abengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0