That's all it was.

NU har jag sett klart på hela Naruto Shippuuden [: Okej inte än, men snart. Fast det är bara fillers så jag kan ju blogga samtidigt :D

Åh skridskor idag var underbart. <3 Först var jag inte säker på att jag skulle kunna resa mig upp från bänken = awkward failure. Sen kunde jag faktiskt ställa mig upp, YEAH, men inte för att det var fint då. Sen fick jag och Anna hålla i varandra bra länge om vi inte skulle ramla. BRA. Men Carl-Fredrik kom och försökte ramla Anna så vi skrek båda två åt honom att sluta. Ja vi är k00la.

Nu hade jag tänkt att skriva klart engelskasaken och träna på uttalet n' stuff. Bye!




The song at midnight is a cry
I actually felt so lonely.
Even if I was being melted away by the brightness of the sun
So, shall we unfold our banners?
Or rally shoulder-to-shoulder
Or should we just sing?
It's fine, whatever you choose
It's about whether or not you're there to share the experience with.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0