FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU~

Någon här har tur. Någon kollade precis sin blogg och såg att det förra inlägget blev helt fucked up. Någon har inte orkat sova i sin säng sen i Torsdags. Någon har ont på ställen någon inte visste fanns. Någon kommer inte hinna se Star Driver idag. Någon tog bort sin spotify-spellista.
Den som inte kan gissa att någon är jag är ganska sämst >___>'

Men nu ska jag inte klaga. HAHAHA vem försöker jag lura? (': Nej men Izabelle is a good boy!
Jag är tillbaka efter alla saker som skulle hända den här veckan. Ni vet, det där som ni typ inte vet.
Jag hatar blogg.se
Jag tycker att ni borde veta att brände fingret. Det blev en liten grop där. Udda.
Nu ska jag gå härifrån för jag har viktigare saker att göra. Eller inte. Fast jag ska gå ändå.

ALLA SKA KOMMENTERA MASSAMASSA BRA MUSIK TILL MIN NYA SPOTILISTA!
För jag säger det

Och nu tog jag nästan bort hela inlägget. Nej jag slutar aldrig klaga! <:



Those eyes of yours, which have never known fear
are gradually growing used to the darkness
What you should take care of is that those eyes of yours
grow used to even the brightness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0