Mario. <3

Hej mina små grodyngel! Jag är hemma nu (om inte den förra rubriken var tydlig enough) och jag har haft jättetråkigt.
Jag sov bort halva dagen, varje dag, på både morgon och kvällen - gick och la mig runt 11 och gick upp då också, det är sent för mig! - och ändå var dagarna för långa. Föööör långa. Men nu, äntligen, är jag hemma och kan slippa sitta i knä på min familj hela dygnet. Liten stuga...

Hejdå sötisar, nu har jag massa anime och manga som jag måste se. För jag är efter tack vare att vi inte har interner i stugan. Eller vatten. Jag tror jag ska dricka något först, tihihihihi.

Vätskebrist gör mig underbar


What's there to wake up to?
When no one dreams anyway
No one thinks anyway
And they live and they die in bed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0