In Gagnef

Nu sitter jag vi Annas dator för att hon inte gör det.

Igår var vi i elden. Det var iaf så varmt så vi skulle kunna ha varit det.
Vissteni att Jennie också var där? Hon var det :D Det visste inte jag.

Anna undrar vad jag gör. Jag bloggar, svarade jag. Då sa hon att det är färgskärm på mobilen.
Men jag förstår henne, hon bor ju i Gagnef, de har ju inga nymodigheter ;)

Nu ska jag sluta blogga. För att det är kul. Men jag ska blogga senare idag och lägga upp brasbilder (på elden alltså, inget annat) och lite fyverkerier som de visst har här. Det visste inte jag. Jo det gjorde jag, Gagnef är värsta coola stället och jag ska åka hit oftare. Det kostade ju bara 37 kronor när jag betalade på bussen :D
Fast jag skulle bara få åka till Djurås, men jag och Nicole var olagliga och åkte längre än så :33

Nu ska jag ha ett liv. Bajbaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0