I dedicate this song to me (:

I Am So Me. Lyssna på dem och gilla dem. Här hittar du deras musik.
De kommer till Falun på Falukalaset btw, yay! :D
Spelar på lördagen klockan 6, haha ^^

Aja, nu ska jag prata om annan musik, nämligen ESC's musik (Eurovisionsongcontest)
Jag tror ärligt att i år är det de sämsta låtarna som nånsin har varit med.
Och sen är det typ bara balader. Yey.
Men jag ska titta ändå, det finns ju faktiskt nåra bra låtar :)
Sen så finns ju pausunderhållningen (puh, långt ord) som är kul :D
Men nu ska jag fortsätta lyssna på I Am So Me, bye! ^^


BTW: är det nån som kommer ihåg Wolves Of The Sea som var med 2008? :D Haha en av de bästa låtarna nånsin, lätt ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0