Dagen idag...

SO
Vi hade nån vikarie som hette Jonny. Han skulle lära oss om araberna, som typ att tvålen är deras uppfinning.
Han skulle behöva en tvål (:
Svenska
Får tillbaka gramatikprovet. Trodde jag skulle få omprov, men jag fick mycket bra faktiskt! :D
Lena blir så sur på Emil för att han kallar henne Lenis, så nu måste han kalla henne för fru Wiklund [:
-- Mat --
SO
Hade Jonny igen. Vi fick plugga på lite och sen körde vi hänga gubbe. H3h3 vi nere i hörnet kunde ju typ allt ;P
NO
Ta kort på blommor, försöka lära oss vad de heter. Jenny börjar smsbomba mig. Det slutar på hela 300 sms!
HEMKUNSKAP
Vi får baka pizza. Det är nog första gången som det är nånting gott på hemkunskapen, förutom sconesen och muffinsen (som jag helt förstörde...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0