And now it's time to show them all, what I am, who I am, what I think

Nu kan man inte lägga in bilder nu heller, och jag har inget att blogga om så jag lägger in en låt här. Eller, ni får en länk som ni får kopiera och klistra in själva för jag kan inte lägga in länkar heller.

http://www.youtube.com/watch?v=PyFkTRfkDcM

Everywere (Everywhere), all that is near
And now it's time to show them all, what I am, who I am, what I think

Anwser me for all that I´m asking
Taking back what I´ve been missing
Looking back making me stronger
My despair makes me live longer
My despair

-----------------
Oh, lyckades fixa så jag kan lägga in bilder. Hehe.
Men nu kan man klicka på länken iaf :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0