Halleluja!

Yes jag sitter och lyssnar på Paramore nu om nån undrar (:

Hade en riktig lektion idag. Det var engelskan vi hade på morgonen. Sen skulle jag ha svenska, men jag skulle till sjuksköterskan och kolla nån grej. Har iaf bra blod xD Missade svenskan, och sen var inte Myran i skolan så vi fick spanska hål! :D Sen kollade vi på Mumien när det var SO, kallar inte det för lektion, och sen hade vi profil, sitta på en planska när Jenny sågar den...

Aja, efter skolan åker jag, Maja och Jenny ner på stan och är liiite... flummiga. Och Jenny köpte fina skor :'D

Sen ska jag hem för att jag fyller år imorgon och nåra grannar skulle komma över och gratta mig. Jag fick boken Vampyrens märke av dem. Den börjar jättebra! Nu ska jag fortsätta med jag än håller på med, hejsvejs!

Kommentera btw, ni är inte så bra på det än!

Kommentarer
Postat av: jenny

ååh vampyrens märke är fett bra jag har tvåan om du vill fortsätta läsa dem =D



rattis på födelsedagen=P

HAHA jag sa det!!!

2010-02-27 @ 07:19:24
URL: http://sidenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0