Dagen efter 1a februari. Måste vara sjunde nu...

Mysig dag idag då. Börjar med att man vaknar 5.25 och inte kan somna om, så när klockan ringer gör jag ett ninjahopp till bordet det är på och snoozar. Sen kommer på vad jag just har gjort och skrattar xD. Eh det är typ bara jag som fattar tror jag :P Fixar mig och går till skolan. På rasten sitter vi helt tysta och är tråkiga, sen börjar vi snacka om världsrekordet i kurragömma (36 år) och då säger jag att vi ska leka det. Så jag räknar till 30, Olivia gömmer sig på en gång, men Anna, Hilda och Jenny väntar tills 25 sen sticker de. Fan va fint asså xD
Sen får några personer (aa) skäll i matsalen, haha >:D


Ohwell, kolla på bilden från lååångt avstånd

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

vad tycker du om min nya design?:)

svara vad du tycker på mitt senaste inlägg

skulle vara kul o se vad alla tycker!



kram viktoria

2010-02-05 @ 17:53:17
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

svar; taaaaaaaaack :D:D

du är fin ja!

2010-02-06 @ 18:37:15
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0